Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009

ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ Ο ΤΥΑΝΕΑΣ ο Έλληνας Μεσσίας απατεώνας και όργανο του Σατανά;


-->
Ο προβληματικός Απολλώνιος
Η ιστορικότητα του Απολλώνιου δεν μπόρεσε να αμφισβητηθεί, σε αντίθεση με εκείνη του Χριστού.
«Οι υποστηρικτές της ιστορικότητας του Χριστού διατρέχουν τον κίνδυνο να υποστηρίζουν ιστορικούς τίτλους μιας προσωπικότητας που πιθανόν να αποδειχθεί τελείως διαφορετική από εκείνη που φαντάζονταν όταν ανέλαβαν την υπεράσπιση της», έγραφε ο Δρ. Σβάιτσερ, διάσημος θεολόγος. Όλες οι αναφορές περί Χριστού, δεν είναι ιστορικές αλλά ευαγγελικές. Αυτό δηλώνει ότι δεν υπάρχουν ιστορικά στοιχεία εν αντιθέσει με την ιστορικότητα του Απολλώνιου Τυανέα, τον οποίο ο Γερμανός ιστορικός
Frank Thiess επονομάζει Έλληνα Μεσσία. Υπήρχαν λοιπόν αρκετοί λόγοι για την καταδίωξη και την περίφημη δίκη του Έλληνα Μεσσία. 

Η δίκη
Οι πλέον υψηλά ιστάμενοι αξιωματούχοι του Κράτος ήταν παρόντες στην δίκη. Ο Δομιτιανός, τον οποίο εμπότιζε η αύρα του σοφού ρώτησε τον Απολλώνιο:
Για ποιόν λόγο δεν φοράς Απολλώνιε τα ίδια ρούχα με όλον τον κόσμο, αλλά μια ενδυμασία τόσο παράξενη;
Επειδή η γη που με τρέφει με ντύνει επίσης και δεν θα ήθελα να ενοχλώ τα άμοιρα ζώα.
Γιατί οι άνθρωποι σε αποκαλούν Θε
ό;
Επειδή κάθε άνθρωπος που τον θεωρούν ενάρετο τιμάται με τον τίτλο του θεού.
.......Σε απαλλάσσω από τις κατηγορίες που σε βαραίνουν αλλά θα πρέπει να μείνεις εδώ, ώσπου να έχουμε μια κατ ιδίαν συνομιλία.
Σαφώς μετά την κατ ιδίαν συνομιλία, ο Απολλώνιος πέθανε με μαρτυρικό θάνατο

Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Το ίδιο βράδυ, υπάρχουν μαρτυρίες από δυο άτομα, τον Δημήτριο και τον Δάμη, ο Απολλώνιος εμφανίστηκε μακριά στον νότο μπροστά τους!
Ο Έλληνας Μεσσίας δεν σταμάτησε να ζει! Νίκησε τον θάνατο! Τον είδαν στο ναό του Δία στην Ολυμπία. Από παντού προσέτρεχαν τα πλήθη να τον προσκυνήσουν, πάρα πολλοί του πρόσπεφταν στα πόδια του από την τεράστια συγκίνηση και αγάπη που του είχαν. 

Η ΑΝΑΛΗΨΗ
Στην Κρήτη ιερείς του ναού τον συνέλαβαν και τον αλυσόδεσαν, αλλά εκείνος τα μεσάνυχτα, απαλλάχτηκε από τα δεσμά του, φώναξε εκείνους που τον είχαν δέσει να παραστούν ως μάρτυρες και όρμησε προς την πύλη του ναού, η οποία άνοιξε διάπλατα μπήκε και, πίσω του η πόρτα ξανάκλεισε σαν να τη ει
xαν αμπαρώσει και ακούστηκαν φωνές νεανίδων που έψελναν. Και έψελναν τα εξής:
Άφησε την γη, έλα στον ουρανό έλα (
VIII30).

Τρόμος και πανικός για τους φιλοιουδαίους κληρικούς...
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος ξεσπαθώνοντας εναντίον του Απολλώνιου τον χαρακτήρισε απατεώνα και όργανο του Σατανά. Ο Ιουστινιανός απαγόρευσε με διάταγμα την λατρεία του Απολλώνιου, αλλά... 

Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
Οι καλλιτέχνες από τα αρχαία χρόνια γνώριζαν την μέθοδο την οποία αργότερα χρησιμοποίησε ο
Leonardo da Vinci, στον πίνακα του μυστικού δείπνου(με την Μαρία Μαγδαληνή δίπλα στον Χριστό) τοποθετώντας μπροστά στα μάτια αυτό που δεν κάνει να δεις, και έτσι δεν το βλέπεις αν και είναι μπροστά σου. Η μέθοδος αυτοί λέγεται σκοτωμός, και οι καλλιτέχνες κατάφεραν πολύ πριν από τον Λεονάρντο να παρακάμψουν έτσι το διάταγμα του Ιουστινιανού.
Αναρωτηθήκατε, γιατί ο Γολγοθάς και ο Εσταυρωμένος μόνο τόσο λίγο απασχόλησε τους καλλιτέχνες σαν θέμα στην Αγία Σοφία; Απλά, προτίμησαν την προσωπογραφία. Του Απολλώνιου.
O Φιλόστρατος στη βιογραφία του Απολλωνίου Τυανέως αναφέρει πως σύμφωνα με μια εκδοχή ο Απολλώνιος αναχώρησε από τον κόσμο του Γίγνεσθαι από το ιερό της Θεάς Αρτέμιδος Δίκτυννας στην Κρήτη.
Σήμερα από το ναό αυτό - το Δικτύνναιο - σώζονται μόνο μερικές πέτρες, και στον ιερό αυτό χώρο έχει χτιστεί ένα μικρό χριστιανικό εξωκλήσι..

Πηγές:ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ O ΤΥΑΝΕΑΣ ΚΑΙ ΙΗΣΟΥΣ Jean-Louis- Bernard ΚΩΔΙΚΑΣ DA VINCI Dan Brown

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://apolloniustyaneus.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html