Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Η Εκδίκηση του Πολεμιστή -Οδυσσέας

Ο Οδυσσέας παρουσιάστηκε στην τηλεοπτική σειρά Clash of the Gods. Η εκπομπή παρουσιάστηκε στα τηλεοπτικά κανάλια των περισσοτέρων πολιτισμένων χωρών της γης. Εκτός της Ελλάδος. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι σωστά, ούτε και είναι η ουσία της ανάρτησης. Πολύ περισσότερο αποτελεί ένα κίνητρο για να χρησιμοποιηθεί το „εργαλείο“ που έκανε τους αρχαίους Έλληνες να μεγαλουργήσουν, την αμφισβήτηση. Είθε λοιπόν να υπάρξουν συζητήσεις με συγκρούσεις απόψεων από την „θαλασσοταραχή“ των οποίων θα αναδυθούν σωστά συμπεράσματα.

Εμείς δεν θα παραλείψουμε και αυτή τη φορά να ξαναευχαριστήσουμε ολόθερμα την μεταφράστρια για τους ελληνικούς υπότιτλους.

Νίκος Σάμιος

Το φυτό Allium moly



! Tο βοτανο, που κατά τον Ομηρο, έδωσε ο θεός Ερμής στον Οδυσσέα σαν αντίδοτο για ν΄ αντιμετωπίσει τα μαγικά φίλτρα της Κίρκης ήταν το φυτό "μώλυ"(από το ρήµα µωλύω= αφανίζω, αδυνατίζω, παραλύω) . Αν διαβάσει κανεις με προσοχή τους στίχους της Οδύσσειας κ. 302 - 306 με τις σημερινές γνώσεις της Ιατρικής βγάζει το συμπέρασμα ότι το βότανο αυτό περιείχε ουσίες βασικά αντιαφροδισιακές.

Ορισµένοι το ταύτισαν εσφαλμένα µε τον µανδραγόρα, άλλοι µε την ινδική κάνναβι και τέλος µε το όπιο.





Σχετικό θέμα: Tα θεραπευτικά(και σε λίγο απαγορευμένα)βότανα του Ιπποκράτη

Βιολογικοί πόλεμοι στην αρχαιότητα

Η Θεωρία της Σχετικότητας, Μηχανικής, Αστρονομίας, Ιατρικής και βιολογικός πόλεμος πριν τα Ομηρικά χρόνια.

3 σχόλια:

  1. Οι παραγνωρισμένοι 3 σημαντικότεροι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ήρωες που μπορεί να αποτελέσουν καθοδηγητές τής ανθρωπότητας σήμερα για να μην κανιβαλίσει,
    είναι χρονολογικά :
    1. Ο Θησέας, γιατί ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ από βασιλιάς και, μέσα στις αναστατώσεις που προκάλεσαν οι ΣΥΝΕΧΩΣ αποδοκιμαζόμενοι στις τραγωδίες φονιάδες Μυκηναίοι/Αχαιοί, επανέφερε τους Αθηναίους στην ΑΡΧΕΓΟΝΗ παράδοση των συλλογικών αποφάσεων, που οδήγησαν στον ΧΡΥΣΟ αιώνα τού ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΘΑΡΡΟΥΣ.
    2. Ο Θεμιστοκλής, στρατηγός σε Μαραθώνα, Αρτεμίσιο, Σαλαμίνα, ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ-ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ήρωας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ! Κυνηγήθηκε από τους μοναρχικούς, αλλά ποτέ δεν πρόδωσε την κατασυκοφαντημένη από τους ειλωτόφονους εφόρους, τους διεφθαρμένους σωκρατικούς, τους τοκογλύφους και τους γενιτσάρους τους γενέτειρά του.
    3. Ο Εφιάλτης Σοφωνίδου, γιατί κατήργησε την εξουσία των μοναρχικών τού Αρείου Πάγου και, ακόμα και μετά τη δολοφονία του από αρχομανείς, ενέπνευσε τον Περικλή να συνεχίσει την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ διάδοση των συλλογικών αποφάσεων και του Συμφιλιωτικού ΕΝΙΑΙΟΥ ψηφοδελτίου, που ενέπνευσε τον Ρήγα και έκανε κατορθωτό το 1821!
    Όσον αφορά την Οδύσσεια συρράπτει ναυτικά κατορθώματα των Ελλήνων τής νεολιθικής εποχής (που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ είχαν φτάσει στις Άνδεις και τα μήλα=πρόβατα, δηλ. τα λάμα τους) με ΑΦΟΡΜΗ την πρόσφατη (την εποχή που γράφτηκε) αλληλοσφαγή των μήνιν πασχόντων (Ιλιάδα, Α1) Αχαιών και Τρώων, και δεν αφορά τον ανισόρροπο Οδυσσέα.
    Οι φοβικοί ιστορικοί των αυτοκαταστροφικών ιερατείων ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΤ'Ε με δημοκρατικούς.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ!


    Λεπτομέρειες για τα ταξίδια των δημοκρατικών, προ-μυκηναίων Ελλήνων:
    http://www.greekprehistory.gr/thebooks.htm.
    Κι ας είναι μοναρχικός ο συγγραφέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμφισβητήσιμα –όχι αυτά τού Θησέα και του Θεμιστοκλή-ανώνυμε τα σχόλια σου, αλλά εάν είδες τα βίντεο τα κατάλαβες; Εσύ είσαι ισορροπημένος όπως ήταν ο Οδυσσέας η μήπως σου αρέσει να έχεις τους μνηστήρες στην πατρίδα σου; Εάν έχεις πρόθεση να προσβάλλεις (-τον ανισόρροπο Οδυσσέα-όπως γράφεις χωρίς να το αιτιολογείς) το πανάξιο Ελληνικό αγωνιστικό πρότυπο, τον Οδυσσέα, τότε είσαι σε λάθος χώρο. Καλύτερα να φύγεις, να πας αλλού...ΔΕΝ «ΜΑΣΑΜΕ»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από διάλογο, πώς πάμε;
    Γιατί οι μνηστήρες σε ένα διαλυμένο βασίλειο σε απασχολούν περισσότερο από την τότε και σήμερα διάλυση της ελληνικής αλληλεγγύης, από ΜΗΝΙΝ πάσχοντες (Ιλιάδα, Α1) ΑΠΛΗΣΤΟΥΣ,όπως ΣΥΧΝΑ τους καταγγέλλει ο ίδιος ο Όμηρος;
    Γράψε μας και τα επιχειρήματά σου κατά της ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗΣ από τον Πετρίδη άποψης για την Οδύσσεια των προμυκηναίων Ελλήνων ναυτικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή