Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Αρχή πάντων η γαστέρα...

Την... πάτησε το τρένο

Θύελλα κατά Μέρκελ λόγω της ανοικοδόµησης του σταθµού της Στουτγάρδης
H ανοικοδόµηση του σιδηροδροµικού σταθµού της Στουτγάρδης προβλέπεται ότι θα κοστίσει 7 δισ. ευρώ. Οι διαµαρτυρίες για το υπερβολικό αυτό κόστος µπορεί να σηµάνουν το τέλος του κυβερνητικού συνασπισµού της καγκελαρίο υ Ανγκελας Μέρκελ.

Πρόκειται για ένα από τα πιο φιλόδοξα κατασκ ευαστικά προγράµµατα στην Ευρώπη, όµως 16 .000 άνθρωποι διαδήλωσαν το Σαββατοκύριακο εκφράζοντας την έντονη δια φωνία τους. Απειλές έχουν διατυπωθεί ενα ντίον των κατασκευαστών και το εργοτάξιο στο κέντρο της Στουτγάρδης παρακολουθείται από την αστυν οµία 24 ώρες το 24ωρο για ενδεχόµενα σαµποτάζ. Η διένεξη αφορά το πολύ αµφιλεγόµενο σχέδιο για την πλήρη ανοικοδόµηση του κεντρικού σιδηροδροµικού σταθµού της πόλης που θα κ οστίσει 7 δισ. ευρώ.

Περιλαµβάνει την ισοπέδωση του µεγαλύτερου µέρους του υφιστάµενου σ ταθµού που είχε κατασκευαστεί στις αρχές του 20ού αιώνα από τον αρχιτέκτονα Πάουλ Μπόνατς και θεωρείται µνηµείο του πρώιµου µοντερ νισµού. Θα τον αντικαταστήσει ένας υπόγειος σταθµός - µαµού θ που φιλοδοξεί να µετατρέψει τη Στουτγάρδη σε διεθνή σιδηροδροµικό κό µβο.

«Στοπ στο «Στου
τγάρδη 21»
Το σχέδιο
φέρει την ονοµασία «Στουτγάρδη 21» και ο Κρίστοφ Ινγκενχόφεν, ο επικεφαλής των αρχιτεκτόνων που θα το φέρουν σε πέρας, πιστεύει πως «θα επαναπροσδιορίσει το µέλλον της Στουτγάρδης ». Οµως οι επικριτές πολλαπλασιάζονται. Το οικονοµικό κόστος τ ου εγχειρήµατος, λένε, δεν µπορεί να δικαιολογηθεί σε µια Γερµανία στην οπ οία γίνονται περικοπές δηµοσίων δαπανών ύψους 80 δισ. ευρώ. «Υπ άρχει το αίσθηµα ότι κάτι είναι βαθιά εσφαλµένο σε αυτό το πρόγραµµα», λ έει στον βρετανικό «Ιντιπέντεντ» ο ηθοποιός Βάλτερ Σίτλερ, ένας από τους ηγέτες της εκστρατείας «Στοπ στο Στουτγάρδη 2 1». Οι αντιδράσεις γίνονται ολοένα και εντονότερες και προέρχονται απ ό απλούς κατοίκους της πόλης, αρχιτέκτονες, οικολόγους, γυνα ικείες οργανώσεις, αριστεριστές και, ίσως το σηµαντικότερο, τους Πράσινους, η δύναµη των οποίων αυξάνεται στην περιοχή. Δηµοσ κοπήσεις δείχνουν πως το 58% του πληθυσµού της Στουτγάρδης α ντιτίθεται στο σχέδιο. Για τους αρχιτέκτονες, η καταστροφή του σταθµού του Μπόνατς αποτελεί ταπείνωση για την πόλη.

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία από την πηγή ΤΑ ΝΕΑ



Και η αλήθεια που επιμελώς σκεπάζουν τα ελληνικά ΜΜΕ:

Πως οι Γερμανοί κάνουν για ένα μνημείο :

Αμέτρητες εκατοντάδες άνθρωποι (επ)αγρυπνούν μέρα- νύχτα μπροστά στον σταθμό και θα κάνουν πορεία (αναμένονται περίπου 20.000) ντυμένοι με μαύρα ρούχα και άσπρο πρόσωπο εις ένδειξη διαμαρτυρίας κυρίως διότι θα

καταστραφεί (μερικώς) το μνημείο της πόλεως. Αν σκεφτείτε ότι οι Γερμανοί κάνουν έτσι (και μπράβο τους) για ένα μνημείο του 1914, εμείς σαν Έλληνες πως θα έπρεπε να υπερασπίζουμε τα αρχαία μνημεία μας; Αλλά, όπως φαίνεται για πολλούς αρχή πάντων είναι η γαστέρα....(ή ιδιοτέλεια).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου