ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ

Κι αν έρθουν χρόνια δίσεχτα, καταραμένα χρόνια κι αγάλια αγάλια αχάριστος ξεγελασμένος κόσμος σε σβήσει από το λατρεμό κι από τη θύμησή του, θα πέσεις, θα αποκοιμηθείς βαθιά, δε θα πεθάνεις. Γιατί είν’ οι θεοί αθάνατοι και Χάρο δε φοβούνται, ξεχάνονται, δε χάνονται, την πλάση πάντα ορίζουν, κι αν τους αρνιούνται οι άνθρωποι, πάντα θυμούντ’ εκείνοι. Ο ύμνος της Αθηνάς-Κωστής Παλαμάς (1859-1943)

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Αντιγόνη του Ζαν Ανουΐγ

›
Η Αντιγόνη του Ζαν Ανουΐγ είναι μια Αντιγόνη περισσότερο σύγχρονη, που υπερασπίζεται τους άγραφους νόμους. Αρνείται να αποδεχτεί τις αποφάσ...

ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ

›

Ο Farage (εκ νέου) για την Ελλάδα

›
Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ

›
Σοφοκλή Φιλοκτήτης, Μετάφραση Γιώργου Μπλάνα

ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ του Ευριπίδη

›
"Αισθάνομαι ότι ο Ευριπίδης είχε πετάξει ένα μπουκάλι με ένα γράμμα στον ωκεανό και περιμένει "εμάς, της κάθε τώρα εποχής" ...
Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Τάφος Σοφοκλέους, Ἀκρόπολη Γλᾶ(.ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ)

›
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού

Συνεργάτες

  • Πλάτων Πισατίδης
  • Υπερνεφέλιος
Από το Blogger.